2012. augusztus 28., kedd

Beleszórós túrós süti

Beleszórós túrós süti
Egyszerű



Hozzávalók: 
25 dkg liszt,  20 dkg cukor,    1/4 tasak sütőpor
1/2 kg túró,  10 dkg mazsola, 10 dkg vaj
4 dl tej, 3 tojás, 1 tasak van.cukor,  reszelt citromhéj

A vaj felével kikentem egy  kb. 20x30 cm-s tepsit. Tényleg jó vastagon  ki kell vajazni, különben lisztes lehet a süti alja.
Lisztet , cukrot  és a sütőport jól összekevertem, és a felét beleszórtam egyenletesen a tepsibe.
A túrót, mazsolát és a citromhéjat összekevertem, majd rászórtam a tepsiben lévő keverékre. - mazsolát nem mindig teszek bele -
Ezután rákerült a lisztes keverék másik fele.
A vaj maradékát megolvasztottam és hozzákevertem az előzetesen jól felvert 3 egész tojást  4 dl tejjel és a van.cukorral együtt. Majd ráöntöttem a tepsiben lévő lisztes túróra..
Előmelegített sütőben lassú tűznél kb. 30-40 percig sütöttem. Sütőből kivéve porcukorral és fahéjjal szórtam meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése